دسته بندی نشده

چرا از شرکت زعفران خلیلی خرید کنیم؟

خرید زعفران شهرستان تربت حیدریه از کشاورز محلی

برای خرید زعفران بهتر است از برندهای معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصالت و مرغوب بودن آن اطمینان داشته باشید. گاها زعفران نامرغوب به صورت فله، توسط افراد مجهول الهویه (مجازی یا حضوری) بجای زعفران باکیفیت به مشتریان فروخته می شود که هیچ رنگ و بویی از زعفران را نمی توان در آن یافت. عمر مفید زعفران تنها 2 سال است که می تواند فقط طی این مدت خواص خود را حفظ کند اما پس از این زمان رفته رفته عطر، بو و رنگ دهی زعفران در پی تراکنش هایی از بین می رود. می دانیم زعفران کاربری های درمانی، زیبایی، خوراکی دارد که این محصول ارزشمند را به گرانقیمت ترین چاشنی جهان تبدیل کرده، پیشنهاد می کنیم برای بهره وری بیشتر از آن خرید خود را در بسته بندی های اصیل و اوریجینال داشته باشید. ما در زعفران خلیلی، زعفران مرغوب زمین های حاصلخیز و غنی (خراسان – تربت حیدریه) را به روش های استاندارد جهانی تولید و عرضه می نماییم که این زعفران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در نظر داریم با ارائه بهترین ها سهم بسزایی در سلامت، زیبایی و حال خوبتان داشته باشیم. با ما همراه باشید.

خرید زعفران اصیل ایرانی تربت حیدریه از کشاورز

چرا زعفران تازه خلیلی را خریداری نماییم؟

در زمان خرید زعفران در نظر داشته باشید زعفران قدیمی و کهنه را هرگز نخرید. رنگ زعفران از کروسین و طعم آن از پیکروکروسین است. در زعفران های تاریخ گذشته مقدار این دو که تعیین کننده کیفیت زعفران هستند بسیار کم است. زعفران تازه و معطر خلیلی کلیه مراحل کاشت تا عرضه را تحت نظر متخصصین طی می کند که با توجه به نیاز بازار داخلی و خارجی با کیفیت ترین ها ارائه می شود. با این حال در این زمینه توجه لازم را داریم که زعفران در طی دوره عمر مفید خود به دست مصرف کننده و مشتری برسد تا لذتی فراموش نشدنی از طعم ناب زعفران اصیل ایرانی را در خاطره ها حک کند.

زعفران تازه و مرغوب خواصی از قبیل تقویت خلق و خو، بهبود عملکرد اعصاب و دستگاه گوارش، بهبود گردش خون و حافظه، ارتقای عملکرد سلولی، زیبایی پوست، ضد افسردگی و غیره دارد که قطعا همه خواص را می توانید در زعفران تازه خلیلی بیابید. بسته بندی زعفران خلیلی بصورت بهداشتی و مطابق با استاندارد های جهانی انجام می شود. کلیه مراحل در شرایط ایزوله و دور از نور خورشید طی می شود تا رنگ، رایحه و طعم زعفران تازه به خوبی حفظ شود که با باز کردن بسته بندی در همان ابتدا متوجه عطر غنی و طبیعی آن خواهید شد.

چطور زعفران اصل را تشخیص دهیم

خرید زعفران سوغاتی

زعفران از جمله سوغاتی های مهم و پرطرفدار استان خراسان و در سطح گسترده تر، سوغاتی اصیل ایرانی است. از این رو در بسته بندی محصولات سوغاتی یک مرز و بوم بهتر است از تصاویر، علائم و رنگ هایی استفاده شود که همسو و هماهنگ با رسالت محصول باشد. طراحی بسته بندی زعفران خلیلی در وزن های مختلف انجام شده که تصاویر مینیاتوری را روی آن مشاهده می نمایید که این تصاویر الهام گرفته از هنرِ اساتید برجسته و ممتاز ایرانی است که پیشینه ای دیرینه دارد. در واقع بسته بندی زعفران، معرف هویت و اصالت برند است؛ وجود تصاویر مینیاتوری با طرح گل زعفران که به صورت اختصاصی برای بسته بندی های زعفران خلیلی طراحی شده کمک شایانی در جهت بازاریابی و فروش حرفه ای زعفران در بازار داخلی و خارجی می نماید. استفاده از تصاویر زیبا و رنگ های جذاب در چشمگیر شدن بسته بندی زعفران خلیلی سهم بسزایی داشتند که می توان آن را به عنوان هدیه ای ارزشمند با طراحی بسته بندی خلاقانه و زیبا به عزیزان و دوستان خود هدیه دهید.

 خرید آنلاین زعفران مرغوب خلیلی

زعفران خلیلی از جمله برندهایی است که صادرات زعفران را به تمام نقاط جغرافیایی بر عهده دارد تا این طلای سرخ به جهانیان با نام ایران معرفی گردد. بسیاری از کشورها زعفران را منسوب به چین، هند، اسپانیا و غیره می دانند غافل از اینکه این زعفران اصیل ایرانی است که در محافلشان خوش می درخشد.

زعفران مرغوب و با کیفیت خراسان در زعفران خلیلی

مرغوب ترین زعفران خراسان رضوی را می توانید از ما خریداری نمایید و یا بعنوان هدیه، سوغاتی و کالایی ارزشمند برای عزیزان خود تهیه کنید. از این جهت بر آن بودیم تا در تمام ابعاد اعم از:

  1. کاشت و برداشت
  2. کنترل کیفیت و استاندارد سازی
  3. طراحی بسته بندی
  4. حمل و نقل بهداشتی
  5. عرضه به مشتریان

آنگونه که شایسته است بهترین ها را برایتان به ارمغان آوریم. امکان خرید آنلاین زعفران خراسان این فرصت را فراهم آورده تا بتوانید بدون محدودیت در هر کجای این کره خاکی که هستید زعفران ایرانی را خرید نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید با بخش فروش زعفران خلیلی تماس حاصل نموده تا با توجه به نیاز بهترین نوع زعفران به شما ارائه شود. عطر و طعم طبیعی زعفران را با زعفران خلیلی برای همیشه به خاطر خواهید سپرد که لبخند رضایت شما اعتبار و افتخارمان خواهد بود.

خرید زعفران مرغوب و باکیفیت زعفران خلیلی

خرید زعفران مرغوب تربت حیدریه

زعفران خلیلی از دل زمین های حاصلخیز خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه سربرآورده است که این منطقه همه ساله مرغوب ترین زعفران خراسان را به طور گسترده و انبوه در پاییز تولید و صادرات می نماید. با توجه به موقعیت جغرافیایی تربت حیدریه، آب و هوا، خاک، وجود افراد خبره و زعفران کار و قدمت دیرینه این فعالیت در شهرستان سبب شده تا در زمینه تولید زعفران جزو رتبه های اول جهان باشد. کشورهای رقیب که در این زمینه فعالیت های گسترده و روز افزون دارند اغلب زعفران ایرانی را در بسته بندی های خارجی به فروش می رسانند که به صورت فله از کشاورز یا افراد واسط خریداری می شود. دیگر کشورها هرگز زعفرانی به کیفیت زعفرانی ایرانی نمی توانند تولید نمایند زیرا تنها خاک زرخیز خراسان این قابلیت را دارد و بس. با این حال اطمینان داشته باشید کشاورزان خونگرم تربت حیدریه، صادقانه دست رنج خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می نمایند تا عضوی همیشگی از خانواده بزرگ زعفران خلیلی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *