دسته بندی نشده

خرید زعفران مرغوب تربت حیدریه

خرید زعفران تربت حیدریه بدون واسطه

بسیاری از شهرهای ایران و حتی کشورهای خارجی برای خرید زعفران مرغوب، به تولیدکنندگان و فروشندگان خراسانی مراجعه می کنند. 90 درصد زعفران جهان در خراسان تولید و عرضه می شود. زمین های غنی و حاصلخیز خراسان، بستری زرخیز و ارزشمند است که زعفران را در دل خود می پروراند. همچنین در خراسان، باکیفیت ترین زعفران در شهرستان تربت حیدریه می روید که اغلب خرید زعفران مرغوب تربت حیدریه به خریداران عمده و جزء پیشنهاد داده می شود. تربت حیدریه به دلیل وجود آب و هوای سرد، خاک حاصلخیز، آب کافی و زعفران کاران قدیمی و حرفه ای گوی سبقت را ربوده و جایگاه برتر تولید زعفران با کیفیت را از آن خود نموده است.

خرید زعفران تربت حیدریه بدون واسطه از زعفران کاران محلیخرید زعفران تربت حیدریه بدون واسطه

زعفران تربت حیدریه برکتی دگر دارد که یکی از تأمین کنندگان زعفران مرغوب در ایران است. فروش زعفران در این شهرستان، بدون واسطه انجام می شود و خریداران از معاملات خود با زعفران کاران این منطقه رضایت بالایی دارند. زعفران تربت حیدریه:

  1. به صورت فله به تجار، برندها و کسب و کارهای مختلف و حتی برای مصارف خانگی فروخته می شود.
  2. و از سویی تولید کنندگان محلی، خود نیز بسته بندی و صادرات زعفران را بر عهده می گیرند تا زعفران را با نام و نشان اصیل اغیرانی به فروش برسد.

اما سرنوشت گروه اول کمی تاسف بر انگیز است. زعفران درجه 1 و مرغوب ایرانی که در جهان زبان زد خاص و عام است رفته رفته با فروش از طریق واسطه هایی همچون اسپانیا، چین، هند و غیره هویتی دیگر به خود می گیرند و بدون هیچ اثری از نام ایران به مصرف کننده عرضه می شود.

زعفران خلیلی در زمینه فروش زعفران تربت حیدریه اقدامات جدی در عرصه داخلی و خارجی نموده تا سهمی در ارائه زعفران با اصالت ایرانی به مخاطبین خود داشته باشد. با این حال می توانید زعفران را در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی و در وزن های مختلف با توجه به نیاز از زعفران خلیلی خریداری نمایید.

خرید زعفران اصیل ایرانی و خراسانی از تربت حیدریهنکات مهم در خرید زعفران تربت حیدریه

  • در نظر داشته باشید اگر زعفران را برای مصارف خانگی می خواهید، بهتر است در مقادیر زیاد خریداری نکنید. زیرا زعفران عمر مفید 2 ساله دارد که رفته رفته از عطر و بوی آن طی این مدت کاسته می شود. می توانید برای مصارف خانگی زعفران 1 گرم یا 1 مثقال را خریداری نمایید.
  • در صورتی که خانواده 4 نفره هستید خرید زعفران 5 گرمی می تواند گزینه ایده آلی باشد.
  • جهت نگهداری زعفران برای مدت طولانی بهتر است آن را در ظروف شیشه ای یا فلزی نگهداری کنید تا از خواص و کیفیت آن کم نشود و در طول مصرف، عمر مفید خود را حفظ کند.
  • در نظر داشته باشید زعفران بسته بندی شده از اعتبار و ضمانت فروش برخوردار است که تولید کننده کیفیت محصول خود را بر عهده می گیرد و هیچ گونه تقلب و تخطی در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

می توانید روش های تشخیص زعفران مرغوب را برای اطمینان بیشتر در زمان خرید مطالعه نمایید

خرید انواع زعفران تربت حیدریه

زعفران تربت حیدریه با عناوین مختلف همچون، نگین، پوشال، سرگل، دختر پیچ، پودری و غیره به فروش می رسد که هر یک از درجه خلوص منحصربه خود بهره مند می باشند. بهترین نوع زعفران، زعفران نگین و بعد از آن زعفران سرگل است که برای فروش و تجارت بین المللی استفاده می شود. این زعفران در بسته بندی های فاخر، متناسب با نیاز بازار جهانی ارائه می گردد که هیچ گونه ناخالصی و بی کیفیتی در آن مشاهده نمی شود و البته از قیمت بسیار بالایی هم برخوردار است. همچنین زعفران سرگل، پوشال و غیره نیز هستند که در زمان خرید، انواع زعفران و مشخصات آن به شما معرفی خواهند شد. اگر شناخت زیادی از انواع زعفران ندارید بهترین خرید برای مصارف خانگی، زعفران پوشال است که بالاترین کارایی را در رنگ دهی، عطر و طعم دارد و امکان افزودن هیچ گونه ناخالصی در آن نیست و به راحتی می توانید متوجه این مهم در زمان خرید شوید.

خرید زعفران تربت حیدریهدر فروشگاه اینترنتی زعفران خلیلی می توانید انواع زعفران تربت حیدریه را در وزن و بسته بندی های مختلف خریداری نمایید. طراحی بسته بندی زعفران خلیلی به صورت لوکس، اقتصادی و هنری انجام شده تا مورد توجه مخاطبین داخلی و خارجی قرار گیرد. طرح اختصاصی بسته بندی به گونه ای است که در هرکجا آن را مشاهده کنید، اطمینان خواهید یافت که این محصول از دل زمین های کشاورزی تربت حیدریه سربرآورده و اینک زعفران خلیلی، کیفیت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

قیمت خرید زعفران تربت حیدریه

همانطور که مستحضر هستید، قیمت تولیدات و محصولات ایرانی طی سال های اخیر از نوسانات بسیاری برخوردار بوده است که قیمت زعفران نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما این را در نظر داشته باشید میزان خلوص، کیفیت، رنگ دهی و زمین کشت زعفران تعیین کننده قیمت زعفران در بازار می باشند که البته هر چه زعفران با کیفیت تر باشد به طبع از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

در تجارت بین المللی، قیمت زعفران بیشتر است، زیرا در رقابت جهانی، زعفران به صورت نگین عرضه شده که در بسته بندی های منحصربه فرد قرار می گیرند. رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ و اغلب تولیدات ایرانی است که در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. از آنجاییکه دیگر کشور ها نیز با زعفران ایرانی پا به عرصه رقابت می گذارند، فروشنده ای موفق خواهد بود که زعفران باکیفیت، در بسته بندی های شایسته و در خور ارائه نماید. اما باز هم در هر کجای میدان رقابت زعفران ایرانی، برتر خواهد بود چرا که به دست زعفران کاران با تجربه ایرانی به عمل آمده اند که بی کیفیتی در آن راهی ندارد.

خرید زعفران خراسان بدون واسطه از زعفران کارانزعفران خوش عطر و طعم خلیلی زینت بخش سفره ها و گرمی بخش محافل دوستانه شما است تا بتواند لحظاتی ناب، از تجربه ای شگفت را در خاطراتتان ثبت کنید. زعفران خلیلی با حذف واسطه ها و دیگر فروشندگان، زعفران مرغوب تربت حیدریه را در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی ارائه می نماید. قطعا کیفیت و قیمت ایده آلی را هم به شما ارائه خواهد کرد تا لبخند رضایت را بر لب داشته باشید و به جمع بزرگ خانواده بزرگ زعفران خلیلی بپیوندید.

1 دیدگاه در “خرید زعفران مرغوب تربت حیدریه

  1. حمید رضا گفت:

    چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. سوال اینه که میشه به همه اطلاعاتی که توی نت پیدا میشه اعتماد کرد؟ بهرحال بعضی چیزا مثل سلامت، موضوعات مهمیه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *